Marie Riedlbauchová

Bakalářská práce

Přímý prodej v České republice a ochrana spotřebitele

Direct selling in the Czech Republic and consumer protection
Anotace:
V první kapitole práce vymezuje přímý prodej a poskytovanou ochranu spotřebitele. Kapitola obsahuje SWOT analýzu a informace o Asociaci osobního prodeje. Druhá kapitola je věnována firmě Amway a zabývá se postupně historií společnosti, jejím vstupem do ČR, marketingovým plánem, organizační strukturou, cenami a odměnami, výrobky a obchodními transakcemi. V závěru kapitoly je demostrováno fungování na …více
Abstract:
First chapter of thesis defines direct selling and provided consumer protection. The chapter includes SWOT analysis and information about Direct selling association in the Czech Republic. The second chapter is dedicated to the company Amway and focuses on history of the company, its entry to the Czech market, marketing plan, structure of the organization, prices and rewards, products and business transactions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Josef Malý
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21973

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce