Přímý prodej v České republice a ochrana spotřebitele – Marie Riedlbauchová
Marie Riedlbauchová
Bachelor's thesis
Přímý prodej v České republice a ochrana spotřebitele
Direct selling in the Czech Republic and consumer protection
Abstract:
V první kapitole práce vymezuje přímý prodej a poskytovanou ochranu spotřebitele. Kapitola obsahuje SWOT analýzu a informace o Asociaci osobního prodeje. Druhá kapitola je věnována firmě Amway a zabývá se postupně historií společnosti, jejím vstupem do ČR, marketingovým plánem, organizační strukturou, cenami a odměnami, výrobky a obchodními transakcemi. V závěru kapitoly je demostrováno fungování na …moreAbstract:
First chapter of thesis defines direct selling and provided consumer protection. The chapter includes SWOT analysis and information about Direct selling association in the Czech Republic. The second chapter is dedicated to the company Amway and focuses on history of the company, its entry to the Czech market, marketing plan, structure of the organization, prices and rewards, products and business transactions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21973
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Josef Malý
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza přímého prodeje v ČR
Petr Hausdorf -
Přímý prodej
Henrich Kelenyei -
Přímý prodej
Daniel Marek -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Přímý prodej florbalového vybavení
Tomáš Vaculík -
Přímý prodej
Vojtěch Wolf -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ