Světlo a tma ve fyzickém divadle na příkladu práce choreografky Karine Ponties – Bc. Zuzana Režná
Bc. Zuzana Režná
Diplomová práce
Světlo a tma ve fyzickém divadle na příkladu práce choreografky Karine Ponties
The Light and the darkness in physical theater on example of the work of choreographer Karine Ponties
Anotace:
Diplomová práce „Světlo a tma ve fyzickém divadle na příkladu práce choreografky Karine Ponties“ se zabývá scénickými způsoby práce se světlem a tmou ve fyzickém divadle jako tvůrčím materiálem. Zkoumá specifické aspekty scénického svícení v choreografické tvorbě Karine Ponties, která spolupracuje se světelným designérem Guillaumem Toussaintem Fromentinem. Zaměřuje se především na jejich společnou …víceAbstract:
Diploma thesis „The Light and the Darkness in Physical Theater on Example of the Work of Choreographer Karine Ponties” deals with the scenic work with light and darkness in the field of physical theater as a creative material. It researches specific aspects of lighting design in work of Karine Ponties, which cooperates with light designer Guillaume Toussaint Fromentin. Primarily, it focuses on their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/h8dqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavla Beranová
- Oponent: Mgr. Dita Pytlíková Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/h8dqh/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Světelný design
Práce na příbuzné téma
-
Realizace skupinového absolventského projektu SBOR studentů 4. ročníku Ateliéru Fyzického divadla DF JAMU
Lucie Pokorná -
Klaunské herecké techniky Daniela Gulka: Spolupráca s Ateliérom Fyzického divadla v rokoch 2013 - 2015
Viktor Černický -
Vznik fyzického divadelného znaku
Viktória Anna Lesayová -
Jak formovaly workshopy a jednotlivé přístupy tvůrčích osobností moji cestu k metaforickému, fyzickému a hlasovému divadelnímu jazyku
Tereza Slavkovská -
Scénický lighting design a jeho transpozice do (audio)vizuálního záznamu
Tomáš Příkrý -
Světelný design nočních scén v divadle a ve filmu s důrazem na využití modré barvy
Daniel Peprník -
Světelný a video design inscenace Raději zešílet v divočině
Jan Tranta -
Architektonický světelný design ve srovnání s divadelním svícením
Jakub Podešva