Marketingová strategie mobilních operačních systémů – Filip ŠEVČÍK
Filip ŠEVČÍK
Bakalářská práce
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
Marketing Strategy of Mobile Operating Systems
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie nejvýznamnějších mobilních operačních systémů na trhu - Android, iOS a Windows Phone. S tím spojeným srovnáním, zhodnocením a deskripcí marketingové strategie jejich výrobců - Google, Apple a Micro-soft. Na základě těchto analýz, závěr práce obsahuje návrhy na změny a vylepšení v marketingové strategii zmíněných mobilních operačních systémů …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing strategies leading mobile operating systems on the market - Android, iOS and Windows Phone. With the associated compari-son, evaluation and description of the marketing strategy of the manufacturer - Google, Apple and Microsoft. Based on these analyzes, the conclusion of the thesis describes suggestions for changes and improvements in the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍK, Filip. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj aplikace v programovacím jazyce Java pro operační systém Android a její uvedení na trh
Jakub BÁRTA -
Analýza trhu mobilních operačních systémů
Josef Frnka -
Analýza trhu mobilních zařízení
Lukáš Martinák -
Srovnání mobilních operačních systémů
Jan Nešpor -
Operační systémy mobilních zařízení
Viet Vu Tuan -
Komunikace v oblasti mobilních operačních systémů
Jiří BUDINSKÝ -
Mobilní operační systémy a tvorba aplikace
Lukáš Látka -
Současné operační systémy pro mobilní zařízení
Marek Peřich