Osobní přístup jako významný prvek marketingu premiových značek – Bc. Anna Gruberová, DiS., MBA
Bc. Anna Gruberová, DiS., MBA
Diplomová práce
Osobní přístup jako významný prvek marketingu premiových značek
Personal approach as an important element of the marketing premium brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je posktnout ucelený pohled na fungování ojedinělého projektu zaměřeného na bonitní klientelu. Součástí předkládané práce je ověření následujících dvou hypotéz: Za prvé, klientela nakupující prémiové výrobky vyžaduje osobní přístup, jenž je založen na důvěře a znalosti konkrétního prodejce, případně majitele společnosti. Za druhé, ačkoliv v rámci skupiny bonitních klientů existují …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide a comprehensive view of the functioning of unique project focused on creditworthy clients. The thesis shall verify these two hypotheses: First, clients who buy premium products they demand personal approach based on confidence and knowledge of a particular vendor. Second, despite there are significant differences between generations within the group of creditworthy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmye2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri -
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Monika Jelínková -
Economic evaluation of premium branding strategies
Egor Savinykh -
Výběr vhodného modelu automobilu ze segmentu prémiových značek na základě předem definovaných kritérií
Marek Heinrich -
Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Roman Růžička