Bc. Anna Gruberová, DiS., MBA

Master's thesis

Osobní přístup jako významný prvek marketingu premiových značek

Personal approach as an important element of the marketing premium brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je posktnout ucelený pohled na fungování ojedinělého projektu zaměřeného na bonitní klientelu. Součástí předkládané práce je ověření následujících dvou hypotéz: Za prvé, klientela nakupující prémiové výrobky vyžaduje osobní přístup, jenž je založen na důvěře a znalosti konkrétního prodejce, případně majitele společnosti. Za druhé, ačkoliv v rámci skupiny bonitních klientů existují …more
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a comprehensive view of the functioning of unique project focused on creditworthy clients. The thesis shall verify these two hypotheses: First, clients who buy premium products they demand personal approach based on confidence and knowledge of a particular vendor. Second, despite there are significant differences between generations within the group of creditworthy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní