Bc. Anna Gruberová, DiS., MBA

Diplomová práce

Osobní přístup jako významný prvek marketingu premiových značek

Personal approach as an important element of the marketing premium brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je posktnout ucelený pohled na fungování ojedinělého projektu zaměřeného na bonitní klientelu. Součástí předkládané práce je ověření následujících dvou hypotéz: Za prvé, klientela nakupující prémiové výrobky vyžaduje osobní přístup, jenž je založen na důvěře a znalosti konkrétního prodejce, případně majitele společnosti. Za druhé, ačkoliv v rámci skupiny bonitních klientů existují …více
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a comprehensive view of the functioning of unique project focused on creditworthy clients. The thesis shall verify these two hypotheses: First, clients who buy premium products they demand personal approach based on confidence and knowledge of a particular vendor. Second, despite there are significant differences between generations within the group of creditworthy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní