Pavel Jankových

Bakalářská práce

Employer Branding zaměřený na studenty

Employer Branding aimed at students
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na oblast Employer Brandingu se zaměřením na studenty. Teoretická část práce na základě odborné literatury představuje hlavní pojmy a přístupy spojené s tématikou Employer Brandingu. Zaměřuje se na význam budovaní značky zaměstnavatele a představuje výhody, které může systematický přístup k Employer Brandingu přinášet. V praktické části analyzuje aktivity společnosti Seznam …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on Employer Branding with a focus on students. The theoretical part of the thesis presents the main concepts and approaches related to Employer Branding based on the literature. It focuses on the importance of Employer Branding and presents the benefits that a systematic approach to Employer Branding can bring. The practical part analyses the activities of Seznam.cz, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
  • Vedoucí: Gabriela Říhová
  • Oponent: David Šmíd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83960

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management