Zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic – Bc. Iva Hovadová
Bc. Iva Hovadová
Master's thesis
Zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic
After-sales services provision of company Iveco Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce analyzuje proces zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic. Popisuje tento proces, navrhuje úspory v době finanční krize a řešení, která budou přínosem pro společnost zejména v oblasti ekonomické a hodnoty pro zákazníka.Abstract:
The thesis analyses proces of after-sales services of company Iveco Czech Republic. It describes this proces,in time of financial crisis recommends saves and solutions, which will be asset for company abouve all in economic field and value for customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dh0r9/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Ing. René Révay
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová