Využití nových médií v marketingových komunikacích – Bc. Miloslav FORMÁNEK
Bc. Miloslav FORMÁNEK
Bachelor's thesis
Využití nových médií v marketingových komunikacích
Utilization of new media in marketing communications
Abstract:
Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho …moreAbstract:
This work investigates new media, mainly current e-marketing trends, possibilities of web 2.0 and applications for mobile devices. It describes basic elements of successful company presentation on internet and also adumbrates another less common ways of promotion which entail higher return of investments. It shows the situation of internet in Czech Republic by comparison with the world, reasons why …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7455
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
- Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMÁNEK, Miloslav. \textit{Využití nových médií v marketingových komunikacích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/d6dw1o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FORMÁNEK, Miloslav. Využití nových médií v marketingových komunikacích. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2028
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
Martina Adamíková -
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Irena Varcabová -
Optimalizace digitální komunikace Fakulty informatiky a statistiky
Petr Hollan -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Optimalizace reklamy a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ElectroWorld
Timur Alshinbaev