Pavla Škodíková, DiS.

Bakalářská práce

Reklama na Internetu

Advertisement on the Internet \nl{}
Anotace:
Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu …více
Abstract:
This thesis includes marketing admittance to market, which subscribe stance of commercial subjects against others at the market. The aim of this work is to characterize and describe advantage and disadvantage of used forms of adverting on internet and to evaluate its quality of effectiveness. The principal merit of this work is based on questionnaire survey, which looks at stance and effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Zveřejnit od: 23. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škodíková, Pavla. Reklama na Internetu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě