Nela Jakubčíková

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro vybraný vinný bar

Marketing Strategy for a Selected Wine Bar.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním činnosti podniku na trhu ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, jež napomůže získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících, tím zároveň navýšit tržby vybraného podniku. K získání dat pro analýzu bylo využito dotazníkového šetření, který byl následně doplněn rozhovory s majitelem a zaměstnanci. Po zpracování dat …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on optimizing the business activities in the market within the wine industry. The objective of the work is to propose a new marketing strategy that can attract new customers, enhance the loyalty of existing ones, and consequently increase the revenue of the selected business. To gather data for the analysis, a questionnaire survey was conducted, complemented by interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta