Nela Jakubčíková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro vybraný vinný bar

Marketing Strategy for a Selected Wine Bar.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním činnosti podniku na trhu ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, jež napomůže získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících, tím zároveň navýšit tržby vybraného podniku. K získání dat pro analýzu bylo využito dotazníkového šetření, který byl následně doplněn rozhovory s majitelem a zaměstnanci. Po zpracování dat …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on optimizing the business activities in the market within the wine industry. The objective of the work is to propose a new marketing strategy that can attract new customers, enhance the loyalty of existing ones, and consequently increase the revenue of the selected business. To gather data for the analysis, a questionnaire survey was conducted, complemented by interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta