Marketingová strategie pro vybraný vinný bar – Nela Jakubčíková
Nela Jakubčíková
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro vybraný vinný bar
Marketing Strategy for a Selected Wine Bar.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním činnosti podniku na trhu ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, jež napomůže získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících, tím zároveň navýšit tržby vybraného podniku. K získání dat pro analýzu bylo využito dotazníkového šetření, který byl následně doplněn rozhovory s majitelem a zaměstnanci. Po zpracování dat …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on optimizing the business activities in the market within the wine industry. The objective of the work is to propose a new marketing strategy that can attract new customers, enhance the loyalty of existing ones, and consequently increase the revenue of the selected business. To gather data for the analysis, a questionnaire survey was conducted, complemented by interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry