Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii – Bc. Ondřej Synáček
Bc. Ondřej Synáček
Bakalářská práce
Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii
Film stock processing in digital cinema and digital archives
Anotace:
Digitální intermediát je nový výrobní proces, který umožňuje vyšší flexibilitu v úpravě filmového obrazu. Jde o hybridní technické zpracování filmu, které spojuje technologii filmového pásu s digitální. V průběhu výroby celovečerního filmu implementuje video techniku dříve spjatou s televizní a dokumentární tvorbou. Kromě profesionální filmové tvorby našel digitální intermediát uplatnění i na specializovaných …víceAbstract:
The work focuses on the digital intermediate process in the area of the professional cinema and the archival restoration. The digital intermediate is both a production process and digitized film images. This bachelor thesis only deals with the visual part of the digital intermediate. The sound part was ommitted due to the length of the work. The goal of the text is to reveal the specific digital tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3mf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Anna Batistová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
Marian RYLKA