Lenka ŠPINKOVÁ

Diplomová práce

Umístění školy a přístup učitele jako faktory ovlivňující vztah žáka k matematice

School location and teacher attitude as factors influencing pupil's relationship to mathematics
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá umístěním školy a přístupem učitele jako faktory, které mohou ovlivnit vztah žáka k matematice. Cílem práce je zjistit postoje k matematice u žáků z různých míst a tím zjistit, zda i umístění školy je jedním z těchto faktorů. Nástroj, který vztah k matematice měří, byl uveden v bakalářské práci Wolfové (2013) a je dělen do několika dílčích subkategorií. Tento nástroj …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the location of the school and the attitude of the teacher as factors that can influence the pupil's relationship to mathematics. The aim of this work is to find out attitudes to mathematics of pupils from different places and thus find out whether the location of school is one of these factors. The tool that measures the relationship to mathematics was introduced in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠPINKOVÁ, Lenka. Umístění školy a přístup učitele jako faktory ovlivňující vztah žáka k matematice. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy