Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ – Tereza OSOBOVÁ
Tereza OSOBOVÁ
Bakalářská práce
Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ
Critical spots in the education of the topic "soil" at the upper elementary school level
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kritickými místy ve výuce tematického celku Půda a jejich příčinami na druhém stupni ZŠ. Hlavním cílem práce byla identifikace konkrétních kritických míst ve výuce tematického celku Půda a jejich příčin. Dalším cílem práce bylo určení osvědčených a neosvědčených metod výuky tematického celku Půda.Abstract:
The bachelor thesis deals with critical spots in the education of the topic "soil" and their sources at the upper elementary school level. The main aim of the work was to identify specific critical spots in the education of the topic "soil" and their sources. Another aim of the work was to determine the tried and tested methods of teaching of soils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OSOBOVÁ, Tereza. Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití ICT technologií pro překonání kritických míst kurikula ve výuce biologie na gymnáziích
Johana HLINOVSKÁ -
Mobilní zařízení jako pomůcka pro překonání kritických míst kurikula zeměpisu na základní škole
Josef HRUŠKA -
Vytvoření a ověření výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Výuka vybraného kritického místa zeměpisu na SŠ
Radka FRANČOVÁ -
Distanční výuka pohledem rodičů žáků základních škol
Nikola ŠÍROVÁ -
Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Pavla MAREŠOVÁ -
Kritická místa ve výuce němčiny
Anna MAREŠOVÁ -
Konceptuální pojetí výuky zeměpisu: témata o migraci a o rostlinném zemědělství
Šimon KREJČÍ