Bc. Petra Žáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing Communications of the Selected Non-profit Organization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace AIESEC Česká republika. Cílem této práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace a na základě získaných dat vytvořit návrhy pro její zlepšení. První kapitola teoretické čísti se zabývá vymezením pojmu nezisková organizace, dále představuje nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejích používání v návaznosti …more
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on marketing communication of the not-for-profit organisation AIESEC in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the current state of online markecting communication and based on obtained data to create a proposal for improvement. In the first chapter of the theoretical part, the term not-for-profit organisation is defined, tools of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné