Bc. Petra Žáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing Communications of the Selected Non-profit Organization
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace AIESEC Česká republika. Cílem této práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace a na základě získaných dat vytvořit návrhy pro její zlepšení. První kapitola teoretické čísti se zabývá vymezením pojmu nezisková organizace, dále představuje nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejích používání v návaznosti …viac
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on marketing communication of the not-for-profit organisation AIESEC in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the current state of online markecting communication and based on obtained data to create a proposal for improvement. In the first chapter of the theoretical part, the term not-for-profit organisation is defined, tools of marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bqgxh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné