Bc. Ivana Eliášová

Bakalářská práce

Slevy a nákupní chování současného spotřebitele

Discounts and buying behaviour of the current consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem slev a nákupního chování současného spotřebitele. Marketingové nástrahy na spotřebitele jsou v dnešní době opravdu velké, a proto mohou spotřebitele značně ovlivnit. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry nástroje podpory prodeje ovlivňují rozhodování spotřebitelů ve vybraném obchodě. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of discounts and purchasing behavior of the present-day consumer. Marketing pitfalls for consumers are really big nowadays and therefore can significantly influence consumers. The main goal of the thesis is to find out to what extent the tools of sales support influence the decisions of consumers in the selected store. The theoretical part explains the concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma