Slevy a nákupní chování současného spotřebitele – Bc. Ivana Eliášová
Bc. Ivana Eliášová
Bakalářská práce
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Discounts and buying behaviour of the current consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem slev a nákupního chování současného spotřebitele. Marketingové nástrahy na spotřebitele jsou v dnešní době opravdu velké, a proto mohou spotřebitele značně ovlivnit. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry nástroje podpory prodeje ovlivňují rozhodování spotřebitelů ve vybraném obchodě. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of discounts and purchasing behavior of the present-day consumer. Marketing pitfalls for consumers are really big nowadays and therefore can significantly influence consumers. The main goal of the thesis is to find out to what extent the tools of sales support influence the decisions of consumers in the selected store. The theoretical part explains the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova