Slevy a nákupní chování současného spotřebitele – Bc. Ivana Eliášová
Bc. Ivana Eliášová
Bachelor's thesis
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Discounts and buying behaviour of the current consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem slev a nákupního chování současného spotřebitele. Marketingové nástrahy na spotřebitele jsou v dnešní době opravdu velké, a proto mohou spotřebitele značně ovlivnit. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry nástroje podpory prodeje ovlivňují rozhodování spotřebitelů ve vybraném obchodě. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of discounts and purchasing behavior of the present-day consumer. Marketing pitfalls for consumers are really big nowadays and therefore can significantly influence consumers. The main goal of the thesis is to find out to what extent the tools of sales support influence the decisions of consumers in the selected store. The theoretical part explains the concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova