Bc. Ivana Eliášová

Bachelor's thesis

Slevy a nákupní chování současného spotřebitele

Discounts and buying behaviour of the current consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem slev a nákupního chování současného spotřebitele. Marketingové nástrahy na spotřebitele jsou v dnešní době opravdu velké, a proto mohou spotřebitele značně ovlivnit. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry nástroje podpory prodeje ovlivňují rozhodování spotřebitelů ve vybraném obchodě. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of discounts and purchasing behavior of the present-day consumer. Marketing pitfalls for consumers are really big nowadays and therefore can significantly influence consumers. The main goal of the thesis is to find out to what extent the tools of sales support influence the decisions of consumers in the selected store. The theoretical part explains the concepts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication