Bc. David Kolbábek

Diplomová práce

Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey

Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
Anotace:
Cílem této diplomové práce je dokázat, že moderní vysokorozpočtové videohry lze díky jazykové různorodosti jejich textů považovat za komplexní lokalizační médium, jehož studium vyžaduje nový analytický přístup. Za účelem dosažení stanovených cílů je tato diplomová práce rozdělena do tří kapitol, z nichž první definuje video hry jako lokalizační médium, druhá představuje nový teoretický a analytický …více
Abstract:
This thesis aims to argue that due to the linguistic variety of their texts, modern high-budget video games constitute a complex localisation medium, and that the study of this new medium warrants a new analytical approach. To achieve set goals, the present thesis is divided into three chapters, the first of which defines a video game as a localisation medium, the second of which establishes a new …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zörnerová
  • Oponent: Mgr. Renata Kamenická, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta