Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace – Bc. Michaela Lukešová
Bc. Michaela Lukešová
Master's thesis
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Social Networks as a Trendy Tool of Digital Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v současném digitálním prostředí. Pozornost je věnována zejména marketingové strategii na sociálních sítích. Cílem této práce je navržení nové marketingové komunikace konkrétní firmě za účelem zjištění, zdali je investice do marketingových služeb pro podniky přínosná. Daný cíl je naplněn pomocí provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil a SWOT …moreAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication in the current digital environment. The focus is on marketing strategy on social networks. The aim of this thesis is to propose a new marketing communication for a specific company in order to determine whether the investment in marketing services is beneficial for companies. The given goal is fulfilled by performing PESTLE analysis, Porter's analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí -
Trendy v oblasti logistiky
Richard Stieber -
Trendy a rozvojové výzvy malých měst v jižních Čechách
Veronika Jurečková -
Trendy ocenění transakcí v private equity
Filip Joachimsthal -
Trendy vývoje de facto států v kontextu proměn teritoriální suverenity
Štěpán Podhrázský -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková