Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti – Václav Kloz
Václav Kloz
Diplomová práce
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jana Staňková Bojanovská
- Oponent: Hana Bartošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOZ, Václav. \textit{Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti} Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/d7ficx/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva