Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti – Václav Kloz
Václav Kloz
Master's thesis
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Jana Staňková Bojanovská
- Reader: Hana Bartošová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLOZ, Václav. \textit{Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Call centra a Zákaznických center v energetické společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/d7ficx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Pedagogika / Andragogika
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights