Interaktivní učebnice Anglického jazyka na základní škole – Lukáš Fořt
Lukáš Fořt
Bakalářská práce
Interaktivní učebnice Anglického jazyka na základní škole
Interactive Textbooks for English Language teaching in Lower-secondary Schools
Abstract:
In this final bachelor thesis, four interactive textbooks for English language teaching at lower-secondary schools were being compared. Important terms concerning the interactive education were introduced and interactive textbooks of English language were presented. Comparison parameters, taken from the digital and the didactic perspec-tive, for the textbooks were designed and the chosen textbooks …víceAbstract:
V závěrečné bakalářské práci bylo provedeno porovnání čtyř interaktivních učebnic pro výuku anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Jsou představeny důležité pojmy týkající se interaktivní výuky a prezentovány interaktivní učebnice angličtiny. Byly navrženy srovnávací parametry učebnic z digitálního a z didaktického hlediska a na základě těchto parametrů bylo provedeno, vzájemné porovnání …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Zveřejnit od: 9. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Pavel Pešat, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fořt, Lukáš. Interaktivní učebnice Anglického jazyka na základní škole. Liberec, 2011. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Informatika / informatika - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva