Bc. Jan Friede
Bakalářská práce
Marketing a veřejný prostor
Marketing and Public Space
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží objasnit téma marketing ve veřejném prostoru, kdy je kladen prioritní důraz na obeznámení s daným tématem, pochopení vzájemných souvislostí a vyjádření vlastních úvah. Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelenou charakteristiku daného tématu a potvrdit tak domněnku o přesycení veřejného prostoru reklamou. Bakalářská práce je rozdělena metodicky do dvou hlavních …víceAbstract:
This thesis aims to clarify the subject of marketing in the public space, which is given priority emphasis on familiarity with the topic, understanding and mutual relationships and express my own considerations. The aim of this work is to provide a comprehensive characterization of the topic and thus confirm the assumption of supersaturating of advertising into the public space. The thesis is methodically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwczc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Nákupní centra a veřejný prostor: studie o regulaci městského prostoru
Pavel Pospěch -
Gated communities a proměny současného městského prostoru
Miroslav Novotný -
Fenomén privatizace bezpečnosti ve 20. a 21. století – příležitost a riziko pro Českou republiku
Petr Kopřiva -
Zánik veřejného prostoru ve Spojených státech 20. století
Jakub Urbánek -
Angažovanost obyvatel Ostravy ve veřejném prostoru
Apolena MACKOVÁ -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu