Bc. Jan Friede

Bachelor's thesis

Marketing a veřejný prostor

Marketing and Public Space
Abstract:
Tato bakalářská práce se snaží objasnit téma marketing ve veřejném prostoru, kdy je kladen prioritní důraz na obeznámení s daným tématem, pochopení vzájemných souvislostí a vyjádření vlastních úvah. Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelenou charakteristiku daného tématu a potvrdit tak domněnku o přesycení veřejného prostoru reklamou. Bakalářská práce je rozdělena metodicky do dvou hlavních …more
Abstract:
This thesis aims to clarify the subject of marketing in the public space, which is given priority emphasis on familiarity with the topic, understanding and mutual relationships and express my own considerations. The aim of this work is to provide a comprehensive characterization of the topic and thus confirm the assumption of supersaturating of advertising into the public space. The thesis is methodically …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní