Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie – Lucie Tisoňová
Lucie Tisoňová
Bachelor's thesis
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Reduction and utilization of food waste in a food retail stores: A case study
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zmapování aktuálních opatření týkajících se předcházení vzniku potravinového odpadu a jeho nakládání v konkrétní maloobchodní prodejně s potravinami anonymizované společnosti působící v České republice. Práce je napsána jako případová studie. Design výzkumu je kvalitativní, a je založen na polo-strukturovaných rozhovorech s vedoucími a řadovými pracovníky maloobchodní …viacAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to examine the current measures related to the prevention of food waste and its loading in a particular food retail store of an anonymized company operating in the Czech Republic. The work is written as a case study. The research is qualitative and is based on semi-structured interviews with managers and ordinary employees of the retail store, on the participatory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: Jaroslav Pašmik
- Oponent: Zuzana Chytková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice
Tamara Pitelková