Bc. Zdeňka Frnková

Bachelor's thesis

Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků

The use HelpDesk system to improving customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na informační systémy pro zpracování zákaznických požadavků. V úvodních částech je uvedena definice základní pojmů z oblasti řízení zákaznických požadavků a popsána problematika informačních systémů pro evidenci a zpracování zákaznických požadavků. Součástí práce je popis řešení evidence a zpracování těchto požadavků pro vybranou společnost aukční portál Aukro.cz. Hlavním …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of information systems in customer requirement processing. The introductory parts provide definitions of the basic terms in the field of customer requirement management and description of information systems used in customer requirement recording and processing. In the following parts description of solutions for recording and processing of all customer requirements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Frnková, Zdeňka. Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.