Mgr. Jitka Pospíšilová

Bakalářská práce

Příprava 3D charakteru lidské postavy pro animaci

Preparation of 3D Human Character for Animation
Anotace:
Tato bakalářská práce slouží studentům pro pochopení technik přípravy 3D charakteru lidské postavy pro animaci v programu 3ds Max. Při postupu podle této metodiky se seznámí se základními kroky nezbytnými pro vytvoření 3D charakteru plně připraveného jak do herních systémů, tak do filmových animací.
Abstract:
This work is a handbook for students. They will learn to prepare 3D human character for animation in the 3ds Max program. Going through tutorials and text, they will learn basic steps needed for creating 3D character which is fully prepared for game engines or film animations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., Herbert

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika