Masová média a jejich vliv na sociální změny – Bc. Rudolf Najmr
Bc. Rudolf Najmr
Bakalářská práce
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Mass media and their influence on social changes
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou masová média a jejich vliv na sociální změny. Cílem této práce je podání charakteristiky médií, jejich vývoje, moci médií a analýza vlivu masových médií na utváření názoru jejich příjemce, protože dnešní doba je bezprecedentně masová a přístup lidí k mediím je také bezprecedentní. Z vývoje médií bude zmíněn konkrétněji vývoj výzkumu vlivu médií. V teoretické části …víceAbstract:
The theme of this thesis is the mass media and their influence on social change. The target of this thesis is characteristic of the media, their development, and the power of the media to analyze the influence of the mass media in shaping opinion of the recipient, because this time is unprecedented mass and people's access to the media is also unprecedented. From development of the media will be mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cx9bz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Marija Aleksić -
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Iva Bradáčová -
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Sandra Kolářová -
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Vasyl Lespukh -
Masová média a jejich vliv na sociální změny
Sandra Kolářová -
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
Otakar Gráf -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA