Monika Peluňková

Bakalářská práce

Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku

Development of text comprehension by preschool children
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem porozumění textu dítětem předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se čtenářské gramotnosti a porozumění textu, na problematiku procesu porozumění textu a možnosti práce s textem u dětí předškolního věku. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit k textům, popis realizace …více
Abstract:
This bachelor thesis has the theoretical-applied character and it deals with the development of early literacy among children in kindergarten. The theoretical part focuses on the specification of the basic terminology concerning reading literacy and reading comprehension; it also focuses on the problematic of the process of the reading comprehension and different ways of working with texts in pre-primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peluňková, Monika. Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy