Ing. Veronika Láncošová
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Abstract:
Cílem mé Bakalářské práce, je představit metodu zjišťování kvality služeb a péče o zákazníka, zvanou Mystery Shopping a poukázat na její výhody v užívání. Nejprve obsah směřuje k obecnějšímu tématu – výzkum trhu. Dále se v této práci věnuji jednotlivým zásadám Mystery shoppingu, ale také tomu, jak se stát Mystery shopperem, co pro to musím udělat a také co musím dodržovat. Praktická část je pak zaměřena …moreAbstract:
The aim of my Bachelor Thesis is to present a method quality detection of services and consumer care, known as Mystery Shopping and to show its advantages in using. Firstly the contect is directed to a more general topic – Marketing Research. And then in this Thesis I deal with single principles of Mystery shopping, but also how to become a Mystery shopper, what I must do for it and what I must observe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hmdmg/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Alena Pilná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Radovan Sobota -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva