Úloha a role sociální sítě a její vliv na volební preference – Jakub Dušek
Jakub Dušek
Bakalářská práce
Úloha a role sociální sítě a její vliv na volební preference
The role of social networks and its impact on electoral preferences
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jakým způsobem vnímají politické strany úlohu a roli sociálních sítí a jak jich využívaly ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Především se práce zaměřuje na předvolební kampaně stran a jejich porovnání z pohledu efektivity. Výzkum je proveden formou řízených rozhovorů s představiteli osmi nejúspěšnějších stran dle volebních výsledků v roce 2013. Rozhovory udávají …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is the analysis of political parties' perception of the important role of social networks and its impact on the parliamentary elections 2013. The focus of this thesis is primarily on election campaigns and comparison of political parties in terms of campaign efficiency. Research was performed as structured interviews with representatives of eight most successful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Daniel Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Political Promotion of Heads of States across European Union
Natália Korcoňová -
Tweeting as a New Style of Political Discourse: Linguistic Analysis of Donald Trump’s Tweets
Lenka Fišbachová -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra