Simona Nevařilová

Diplomová práce

Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky

Analysis of Pupils´ Narrative Abilities at the Beginning of School Attending
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou narativních schopností žáků na počátku školní docházky. Cílem práce bylo zjistit úroveň narativních schopností žáků na počátku školní docházky při samostatném vyprávění příběhu. Už při zápisu do první třídy by děti měly být schopny povyprávět nějaký příběh či pohádku. Na počátku školní docházky by tedy žáci měli disponovat určitou úrovní narativních schopností, a …více
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of pupils´ narrative abilities at the beginning of school attending. The aim of this thesis was to find the level of pupils´ narrative abilities at the beginning of their school attending while narrating their stories individually. Children should be able to narrate a story or a fairy tale during their enrolment for their first class at primary school. At the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nevařilová, Simona. Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma