Kateřina PAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Reproduktory a reproduktorové soustavy (přehled principů a dosažitelných parametrů)

Speakers & Speaker Systems (survey of principles and attainable parameters)
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo shrnout druhy reproduktorů a reproduktorových soustav, jejich vlastnosti, parametry a měřením ověřit některé z nich. U těch parametrů, které byly proměřeny, bylo provedeno srovnání naměřených hodnot a to jak reproduktoru s ozvučnicí tak i bez ozvučnice. V závěru měření byl k hodnotám podán zdůvodňující komentář. Hlavní součástí práce byl popis principu jednotlivých elektroakustických …více
Abstract:
The aim of this thesis was to summarize the types of speakers and speaker systems, their characteristics, parameters and to verify some of them by measurements. Those measured parameters were compared with measured values of both the speakers with or without cabinet. In the end, a justifying comment was added to the measured values. The main part of the thesis was a description of the principle of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Dr. Ing. Josef Petřík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAŠKOVÁ, Kateřina. Reproduktory a reproduktorové soustavy (přehled principů a dosažitelných parametrů). Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Fyzika se zaměřením na vzdělávání