Bc. Jan Rychlý

Bakalářská práce

Game development in Haskell

Game development in Haskell
Anotace:
Čistě funkcionální programování nabízí mnoho výhod, jako kratší, bezpečnější a srozumitelnější kód. Tato práce cílí ukázat, že tyto výhody platí i ve vývoji menších videoher v Haskellu a především že převažují nevýhody. Představujeme dvě implementace jednoduché hry. První využívá Entity-Component-System poskytnutý knihovnou apecs a druhá se zaměřuje na funkcionálně čistý a paralelismu schopný návrh …více
Abstract:
Purely functional programming offers many benefits, like briefer, safer, and more understandable code. This thesis aims to show that these benefits also apply to developing smaller-scale video games in Haskell and, more importantly, that the drawbacks do not outweigh them. We present two implementations of a simple game. The first one uses Entity-Component-System provided by the apecs library, and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jan Obdržálek, PhD.
  • Oponent: RNDr. Jan Mrázek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.