Bc. Jan Rychlý
Bachelor's thesis
Game development in Haskell
Game development in Haskell
Anotácia:
Čistě funkcionální programování nabízí mnoho výhod, jako kratší, bezpečnější a srozumitelnější kód. Tato práce cílí ukázat, že tyto výhody platí i ve vývoji menších videoher v Haskellu a především že převažují nevýhody. Představujeme dvě implementace jednoduché hry. První využívá Entity-Component-System poskytnutý knihovnou apecs a druhá se zaměřuje na funkcionálně čistý a paralelismu schopný návrh …viacAbstract:
Purely functional programming offers many benefits, like briefer, safer, and more understandable code. This thesis aims to show that these benefits also apply to developing smaller-scale video games in Haskell and, more importantly, that the drawbacks do not outweigh them. We present two implementations of a simple game. The first one uses Entity-Component-System provided by the apecs library, and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zedur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Jan Obdržálek, PhD.
- Oponent: RNDr. Jan Mrázek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.