Sociální pozice dítěte integrovaného do třídy na podkladě specifické poruchy učení. – Klára PRŮŠOVÁ
Klára PRŮŠOVÁ
Bakalářská práce
Sociální pozice dítěte integrovaného do třídy na podkladě specifické poruchy učení.
The social position of children in integrated classes on the basis of specific learning disorders.
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem vlivu integrace na podkladě specifické vývojové poruchy učení dítěte na jeho sociální status, roli, pozici a skupinovou dynamiku ve třídě základní školy. Cílem této práce bude zjistit, zda a do jaké míry specifická porucha učení u žáka ovlivňuje jeho pozici mezi spolužáky ve třídě. V teoretické části bude popsána problematika SPU, charakteristika vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor thesis will be focused on a topic of influence of integration process on social status, role, position and group dynamics of a child with specific learning disabilities in a classroom of an elementary school. The goal of this thesis is to find out if and how much does a specific learning disabilities of a pupil influence their position among the classmates. In the theoretical part will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Arnošt Smolík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRŮŠOVÁ, Klára. \textit{Sociální pozice dítěte integrovaného do třídy na podkladě specifické poruchy učení.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/d8uayh/.
Jak správně citovat práci
PRŮŠOVÁ, Klára. Sociální pozice dítěte integrovaného do třídy na podkladě specifické poruchy učení.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská -
ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Michaela KANTOROVÁ -
Sociální pozice ve středoškolské třídě a výkonová motivace studentů
Hana Niedobová -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová