Bc. Radek Šula

Bachelor's thesis

Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny

Product as a source of competitive advantage Giro account of Česká spořitelna
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je pohled na produkt, jako na zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem je Osobní účet České spořitelny, a. s. První část práce je zaměřena na oblast analýzy produktu. Dále se práce věnuje problematice konkurence, konkurenčních výhod a specifik marketingového mixu v oblasti služeb. V následující části je provedena analýza produktu a jeho konkurenčních výhod. Cílem práce …viac
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is the view of the product as a source of competitive advantage. Selected product is the Giro account of the Česká spořitelna, a.s., The first part is focused on the analysis of the product. The thesis deals with the issue of competition, competitive advantages and specifics of the marketing mix in services. In the following part is an analysis of the product and its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní