Adam Přistoupil

Bakalářská práce

Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016

Analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016. V teoretické části je provedena literární rešerše a shrnutí dosavadních poznatků na témata reklama a trh cestovních kanceláří a agentur. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Jsou zde popsány vlastnosti použitých dat, rozebrána metoda deskriptivní a …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016. The theoretical part focuses on the literature review and a summary of the current knowledge on topics of advertising and the market of travel agencies. The next part of the thesis deals with the methodology of the research. The properties of used data are described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Martin Luštický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73321