Tomáš Vilím
Diplomová práce
Analýza reklamní kampaně O2
Analysis of Advertising Campaign O2
Anotace:
Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech …víceAbstract:
In the first part of my master thesis I will describe theoretical fundamentals which are necessary for analyzing any market of telecommunication providers and their marketing campaigns. Practical part is divided into two parts. In the first one I will summarize information about all four Czech mobile telecommunication providers. The main topic of the second one is to characterize contemporary marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Ondřej Blaha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták