Bc. Šárka Najmanová

Diplomová práce

Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).

Marketing efficiency of product portfolio (by means of GE and BCG analysis)
Anotace:
Práce se věnuje problematice portfolio analýzy, která je jednou z důležitých součástí situační analýzy. V teoretické části se práce zabývá obecnými pojmy, jako je management produktového portfolia a brandová strategie, v praktické část pak řeší konkrétní analýzu kosmetického portfolia pomocí matice BCG i GE. Výsledky obou analýz jsou také vzájemně konfrontovány a jsou z nich vyvozeny doporučení pro …více
Abstract:
The thesis deals with portfolio analysis, which is one of the most important parts of situation analysis. The theoretical part deals with the general terminology as the management of product portfolio and the brand strategy, the practical part deals with the concrete analysis of product portfolio by means of GE and BCG matrix. The results of analyses are confronted with each other. Based on that, several …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Makovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance