Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG). – Bc. Šárka Najmanová
Bc. Šárka Najmanová
Master's thesis
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Marketing efficiency of product portfolio (by means of GE and BCG analysis)
Abstract:
Práce se věnuje problematice portfolio analýzy, která je jednou z důležitých součástí situační analýzy. V teoretické části se práce zabývá obecnými pojmy, jako je management produktového portfolia a brandová strategie, v praktické část pak řeší konkrétní analýzu kosmetického portfolia pomocí matice BCG i GE. Výsledky obou analýz jsou také vzájemně konfrontovány a jsou z nich vyvozeny doporučení pro …moreAbstract:
The thesis deals with portfolio analysis, which is one of the most important parts of situation analysis. The theoretical part deals with the general terminology as the management of product portfolio and the brand strategy, the practical part deals with the concrete analysis of product portfolio by means of GE and BCG matrix. The results of analyses are confronted with each other. Based on that, several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xfkyi/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Petr Makovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAJMANOVÁ, Šárka. \textit{Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/d9vxjm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zvýšení tržního podílu podniku zavedením nové pobočky
Michal Musil -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
POSOUZENÍ ATRAKTIVITY A NÁSLEDNÁ ZMĚNA MARKETINGOVÉ STRATEGIE HOTELU OCTÁRNA s.r.o.
Lucie Zapletalová