Bc. Michaela Ježková

Diplomová práce

Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh

Communication strategy for introducing a new product on a market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem optimální komunikační strategie pro novou kolekci produktů sklářské společnosti Clartés s.r.o., která by měla napomoci zvýšit povědomí o firmě a jejích produktech na českém trhu. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši týkající se pojmů marketingová komunikace, komunikační strategie a nástroje komunikace. Na základě teoretických východisek je v praktické části …více
Abstract:
This thesis describes the concept of optimal communication strategy for a new collection by the glass-making company Clartés s.r.o., which should help to raise awareness of the company and its products on the Czech market. The theoretical part includes literary research on concepts of the marketing communication, communication strategies and communication tools. Based on the theoretical background …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ježková, Michaela. Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN