Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom – Bc. Tereza Brzá
Bc. Tereza Brzá
Diplomová práce
Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom
Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá využitím metódy Content-Based Instruction (CBI) v hodinách anglického jazyka. Kľúčovým cieľom tohto prístupu je integrovať do kurikula jazykového vzdelávania obsah, ktorý je zmysluplný a relevantný, aby sa vytvorilo autentické prostredie pre rozvoj jazykových, akademických a intelektuálnych zručností študentov. Teoretická časť poskytuje ucelený prehľad o historickom …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the implementation of Content-Based Instruction (CBI) in the context of the EFL classroom. The main purpose of this approach is to organize the foreign language curriculum around content that is meaningful and relevant in order to create an authentic environment for the development of learners' language, academic and intellectual skills. The theoretical part provides …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5wdw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy