Bc. Tereza Brzá

Master's thesis

Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom

Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom
Anotácia:
Táto diplomová práca sa zaoberá využitím metódy Content-Based Instruction (CBI) v hodinách anglického jazyka. Kľúčovým cieľom tohto prístupu je integrovať do kurikula jazykového vzdelávania obsah, ktorý je zmysluplný a relevantný, aby sa vytvorilo autentické prostredie pre rozvoj jazykových, akademických a intelektuálnych zručností študentov. Teoretická časť poskytuje ucelený prehľad o historickom …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the implementation of Content-Based Instruction (CBI) in the context of the EFL classroom. The main purpose of this approach is to organize the foreign language curriculum around content that is meaningful and relevant in order to create an authentic environment for the development of learners' language, academic and intellectual skills. The theoretical part provides …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training