Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ

Bakalářská práce

Angličtina v neanglickém reklamním textu

English in a non-english advertising text
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je zjistit, jak vnímají česká a německá cílová skupina používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia literárních pramenů se několik kapitol zabývá popisem vlivu globalizace na využívání anglického jazyka v reklamním textu v České republice a Spolkové republice Německo. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která byla provedena formou písemného dotazování …více
Abstract:
The bachelor research paper is focusing on the perception of a Czech and German target group about using English in advertising texts. According to literature sources a few chapters describe the utilization of a text in advertisements and the influence of globalization on using English in advertisements in Czech Republic and Germany.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4799

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLÁSKOVÁ, Martina. Angličtina v neanglickém reklamním textu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.